TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan

  • masa pelepasan:2024-03-31 11:41:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:440
  • Penerangan pantas:

    Tijuana,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,TijuanaHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

TijuanaMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apa peranan penting pengubah kuasa

SetubarAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan



Penukar jenis kering

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,TijuanaLaporan ujian pengubah kuasa, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

pengetahuanApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,TijuanaKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pembangunan potensiDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

TijuanaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan

TijuanaMaklumat produk lain
  • CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

    CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

  • RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

    RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

  • BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

    BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

  • Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

    Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

  • ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

    ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan memberi anda TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan oleh syarikat kami, perkhidmatan TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan. TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TijuanaProspek pengubah kuasaBidang permohonan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!